Rubrik.

Vet ni vad?
Förr kunde jag smsa i massor, idagens läge kollar jag bara när jag får sms & svarar sådär 10 år senare.

Jag har funderat lite på varför det är så. Kanske jag har börjat mogna och inse att det är bättre att träffas irl, eller har jag inte tid nu med tanke på skolan, pojkvän osv? Jadu, livet är som det är ;)
Skolan imorgon då. Jag längtar faktiskt lite - tror jag blivit sjuk. Vem brukar längta till skolan lixom? :o Menmen, jag får träffa älsklingen igen, och skratta och ha roligt. Vilket gillas.
Imorgon börjar jag nog på en ny bloggdesign, börjat tröttna på denna då den ser lite trist ut även om headern
är skitfin! Men får se hur jag gör :) Nu ska jag sova och bli upppiggad till imorgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: daniela

du har precis skaffat pojkvän och du säger redan att du inte smsar kanske pga det, haha låter dock litesådär ;b du svarar aldrig på sms längre ;s

2009-08-23 @ 23:15:52
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0