Ny skola





Nästa vecka börjar jag på en ny skola, nya lärare ny miljö. Allting kommer vara nytt. Både på gott och ont. Kommer ihåg när jag skulle börja i Förslöv. Så jävla nervös jag var. Men det var inte så farligt. Varför är jag då nervös igen? Jag tror att det beror på att jag är ganska blyg av mig inför nya personen osv. Men allting kommer säkert gå jättebra! :)

Sitter nu här och väntar på att maten ska bli klar - jävla tid det tar för mamma att steka lite pannkakor! Tror jag får gå ner och hjälpa henne innan hon river hela köket i en miljon delar!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer också bli nervös för att börja på ny skola..

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-13 @ 19:28:12
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: åh.. tack vad snäll du är :)



det kan vi gärna göra :D

2009-08-13 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0