Hemma!

Hejsan bloggen!

Hur är det med sötnosarna idag?:) Själv har man precis kommit hem efter en helg hos kusinen och hennes sambo. Dock fungerade inte deras internet så därför har jag inte uppdaterat. Hemskt! Igår var vi på kalas hos någon som dom kände - massa go' thaimat, åt så jag mådde dåligt. Jag och Annette drog hem tidigt för vi var inte på humör medans Andy stannade och kom hem på natten vid tre. Smart som han är glömde han stänga dörren och Wiskey (deras hund) hade sprungit ut. Vaknade klockan sex av att Annette gick och kallade på honom, utan resultat. Efter två timmars letade hittade Andy honom på en åker där han sprang och var jätte lycklig.


Annars har min helg varit bra. Bröt ihop lite dom två senste dagarna, dock inget farligt. Bara lite nervös eftersom jag ska börja ny skola. Ska förövrigt dit och hälsa på imorgon på eftermiddagen. Hoppas att de blir bra :) Detta är andra gången jag bytar skola. Men här ska jag bara va i ett år eftersom jag börjar 9;an i år. Helt sjukt att jag fick gå upp en klass med tanke på all min frånvaro. Men mina gamla lärare kanske insåg att jag verkligen har hittat viljan nu till att plugga. Bara jag inte tappar den igen.. Aja, det är ett år - sen ska jag plugga handel eller något med djur. Så måste verkligen ha upp mina betyg nu eftersom jag har IG i precis allting! Men vafasiken - det klarar jag. Ellerhur?


Eftersom deras internet inte har fungerat sitter jag nu och skriver detta i ett skriv pogram på min dator. Känns mycket lättare att skriva när man vet att man kan ändra de innan man postar det på bloggen. Kanske borde börja med det? Skriva lite då och då, sen klistra in det på bloggen när jag känner för det. Eller vad säger ni? Nu är iallafall klockan 13:43 så jag ska nog äta frukost nu - har slarvat duktigt bra med de den senaste veckan, och tro mig - DET SYNS! Magen är helt insjunken och helt torr i huden. Ska skärpa mig och börja äta igen. Det lovar jag er.


Btw - vad tycker ni om att börja skolan nu igen? Skönt att komma tillbaka till vardagen, men suck - man vill ju bara sova dom hemska dagarna när mamma kommer in och väcker en och säger att det är dax att gå upp. Då vill jag bokstavligt talat döda kärringen. Men jag älskar min mamma för mycket för att kunna göra något sånt.

Detta blev nog mitt lääängsta inlägg sen jag började blogga. Hope u like it!

Älskar er alla! / Jeanette<3


Kommentarer
Postat av: daniela

låter som en härlig helg gumman!:) hoppas du haft det kul, och du SKA va inne på msn länge idag (a) - hihi där kom de igen. kiiiiiiiisspådig. loveya

2009-08-17 @ 22:30:10
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: daniela

det va härligt bra att du svara på min kommentar, nu blev jag ju riktigt glad hun! :D<3

2009-08-17 @ 22:49:18
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: zarah, hårmodell och statist

okej :)

2009-08-17 @ 22:49:19
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0