Fredag.

ÄNTLIGEN FREDAG

Det skulle jag sagt i min förra skola, men icke nu mera! Jag satt idag på lektionerna och fattade precis allting. Trots att jag misat hela åttan och fick komma upp i nian. Så jävla underbart! Helskön klass också :)

Just nu sitter jag här och tråkar sönder. Vet inte vad jag ska göra. Har inget att plugga med över helgen, annars hade jag gjort det, vad gör man inte för betygen? Förövrigt är jag skiiittrött. Men funderar ändå på att se om någon är pigg på att hitta på något. Orkar bara inte sitta hemma och glo när man har en helg framför sig som kan bli bra om man verkligen vill det. Har inte mer att skriva just nu, så bloggar sen igen :) Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) Du har tydligen börjat i min klass, har jag hört från Tobbe.:) Jag var inte där i torsdags och fredags för var i cypern... men ser fram emot att träffa dig på måndag... hoppas du trivs!:) // Rebecka

2009-08-23 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0