Första dagen i nya skolan.

& fyfaaaan va nervös jag var. Helt i onödan.
Innan jag kom till skolan var jag inte alls nervös. Men när jag kom in på området trodde jag seriöst att jag skulle dö.
Jag ville bara vända mig om och springa bort till mammas bil och följa med henne hem. Men nej! Jag gav mig fan
på att jag skulle klara det. Och ja, dagen gick skitbra. Fick en massa papper - like allways. Fattar inte varför dom ska
skörda en hel skog för att dom ska få in samma jävla information varje år. Dock kan jag förstå nya elever. Men inte
dom som gott där sen barnsben. Lixom - flyttar folk osv så är de ju upp till dom att berätta det. Inte skolan att skicka
ut en hel trave med papper.

Iallafall - så hade vi en hel del raster. Som jag tillbringade med ; Carina, Issa, Caroline & My! Riktigt goa tjejer.
Kommer nog blir dom jag umgås med nu i nian. Och killarna i den klassen - såna charmtroll. Fick mig att skratta
hela tiden. Riktig flummig klass jag hamnat i. Men de är ju bara gott :) Då har jag lixom kommit rätt med tanke på
att jag själv inte är så bra på att hålla mig seriös.  Efter 10 gick hela klassen ut och satte sig på gräsmattan.
Där fick alla berätta för mig vem dom var, var dom bodde och vad som gör på fritiden. Lärde mig en hel massa.
Men så jädra svårt att lägga allting på minnet. Trivdes så bra i den klassen så jag längtar faktiskt efter att börja
plugga seriöst nu. Jag funderar starkt på att bli advokat, så nu är det till att plugga. Right pappa?

Puss och kram! Bilder kommer sen. <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vännen! De va ju skönt att de känns bra med den klassen, ja bara att plugga, så blir de nog bra ska du se! Och de med rökningen, de e bara att sluta medans tid e! För som sagt de har vatt en del som hänt i din närhet pg.a rökning. Så Nettan! Sluta med de. Hoppas sen att du och pappa kan ses på lördag, och få lite tid för allt möjligt. De kommer bara vara ni, för vi är inte hemma. Hoppas allt löser sig för er! Han saknar dig verkligen. / Kram Annika

2009-08-20 @ 14:46:34
Postat av: johanna

Jo det är bra med mig :)

bra att du trivdes i nya klassen, coolt med advokat!:)

2009-08-20 @ 15:52:56
URL: http://johannatillenius.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Nice och bli advokat ju! :D

2009-08-20 @ 16:17:58
URL: http://simplymalin.blogg.se/
Postat av: Khalid

haha ja ^^ .. vilken klass började du i :D ?

2009-08-20 @ 17:29:20
URL: http://khalid.blogg.se/
Postat av: daaniela

låter jättebra det ju jeanette, bra håll hårt i dina mål :)

2009-08-20 @ 18:05:57
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: Rebecka

skönt att trivas i klassen redan först dan:) jag hade precis som dig, fast första året i gymnasiet. trodde jag skulle dö av nervositet så jag nästan vände innan jag var framme :p haha

2009-08-21 @ 15:45:35
URL: http://henness.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: haha ja way not?! :P

vad har du för helg planer då?

2009-08-21 @ 16:01:53
URL: http://johannatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0