090818

Hejsan godingar. Hur är det med er? :)

Kom nyss hem efter att hälsat på den nya skolan - och låt mig säga att den verkar SKITBRA!  Längtar faktiskt lite till den börjar. Dock var rektorn lite småseg och var riktigt slö med att förklara vissa saker, men det vänjer man väl sig vid:)
Inatt somnade jag runt halv 3 tror jag - sjukt jävla trött. Och vaknade 10 av att mamma ringde och frågade om jag kunde gå med hunden. Jag har själv valt ansvaret så det var bara till att resa sig upp och glo surt på kudden. Varför ska man alltid vakna när man sover som bäst?!

Förövrigt då? Ikväll ska jag nog ut och träffa lite folk, njuta av den absolut sista lediga dagen. Imorgon kommer ju gå åt till att bestämma vad man ska ha på sig osv. Så mycket arbete för någon timme, men man måste ju va godkänd första dagen i skolan lixom. Duger inte att komma i jogging och äckelhår! Nej fyfaaasen. Så ikväll eller imrn kväll ska jag ha en liten kväll för mig själv med go musik och lite behandlingar av ansikte, naglar och ögonbryn. Tro mig - det behövs!
Nu ska jag inte tjata mer :) Men ni får ha en bra dag!
Kyssar' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0